- See more at: http://www.mybloggertricks.com/2012/05/create-floating-bar-for-pinterest-other.html#sthash.7mfHepm0.dpuf

Tuesday, April 09, 2013

Widgets

Misiunea, viziunea, valorile cheie

Aici toate cele de mai jos vor fi permanent formulate si reformulate. Subiectul de blog va alimenta cu continut site-ul care contine varianta lor finala.

  • filosofia

  • viziunea

  • misiunea

  • valorile cheie

  • codul etic

  • obiective pe termen lung

  • obiective pe termen scurt

  • personal board

  • legacy
  • declaratia de intentie

Declaratia de intentie (acesta e un model adoptat pentru a fi personalizat de mine)

Eu traiesc acum o viata echilibrata, plina de iubire, abundenta, si miracole, care este fluenta si usoara.
Eu sunt centrat si plin de energie si iubire.
Eu radiez iubirea pura spre fiecare om din jurul meu si aceasta iubire este contagioasa.
Prezenta mea pe aceasta planeta va avea un impact pozitiv asupra vietilor a milioane de oameni.
Eu am acum relatii positive, iubitoare cu fiecare pe care il vad si il intalnesc.
Simpla mea prezenta comuta energia oamenilor intr-o stare pozitiva.
Eu atrag in viata mea pe acei oameni care ma pot ajuta sa realizez mai multa iubire, pace, si abundenta si pentru care eu pot face reciproc acelasi lucru.
Eu sunt sanatos, in mare forma fizica, sunt frumos in interior si aceasta frumusete este exteriorizata in tot ceea ce fac.
Sunt intr-o constanta conexiune cu Dumnezeu si experimentez un constant suras interior la vederea uimitoarelor miracole pe care le experimentez in fiecare zi.
Eu sunt plin de o gratitudine care ma inunda permanent pentru abundenta si miracolele din viata mea.
Orice am nevoie vine in viata mea automat, fara efort.

  • mentenanta si verficare

Acest model va fi adoptat si pe Intranet - blogul ca element de generare de continut intr-un sistem de content mangement.

No comments: